2014 m. spalio 16 d., ketvirtadienis

Ar partnerystėje pavyksta pasiekti kūrybinę mąstymo ir veiklos sinergiją?



Kai ieškome malonaus bendravimo ir jaukaus buvimo kartu, tai mūsų dėmesys krypsta į tuos žmones, kurie mąsto taip, kaip ir aš, kurie mane lengvai supranta ir priima, kurių supratimui man nereikia dėti daugiau pastangų.

Toks bendraminčių paieškos polinkis persikelia ir į profesinį lauką. Norisi, kad kolega mane mane paantrintų. Juk taip saugu, kai išgirsti: „Aš irgi taip pat galvoju.“

Čia noriu suabejoti: „Ar tokia partnerystė yra geriausia mūsų bendram reikalui?“ „Kam man veikloje reikia partnerio, kuris gali tai, ką ir aš galiu?“ „Tarp dviejų vienodų galimas susitapatinimas, bet ne kūrybinė sinergija?“

Tad paklauskime pirmiausia savęs:

„Ar partnerystėje aš pasiekiu kūrybinę mąstymo ir veikos sinergiją?“

Gal aš manau, kad mano mąstymas idealiai apima visą įmanomą mąstymo visumą visose veiklos ir gyvenimo situacijose. Kam man reikalingas partneris, jei aš esu pats sau pakankamas?

Gal aš taip nepasitikiu savo mąstymu taip, kad nieko daugiau negaliu priimti iš kito žmogaus, tik patvirtinimą, kad mano mąstymas „geras“, „protingas“, „adekvatus“, t.y. „toks kaip ir jo/jos“?

Gal aš bėgu nuo kitaip mąstančio partnerio, vengiu su juo bet kokių bendrų reikalų ir taip nukertu dviejų skirtingų mąstymo būdų susidūrimo galimybę?

Gal aš „poliruoju“ savo intelektinės kovos „ginklus“, kad debatuose sunaikinčiau bet kurį skirtingai mąstantį? Įdomu, kiek laiko su skirtingai mąstančiu partneriu praleidžiu ginčams ir teisumo įrodymams.

O kaip aš reaguoju į kitaip mąstančio partnerio kuriamą galimybę išlipti iš nusistovėjusio mąstymo būdo „dėžutės“: susierzinimu, užsidarymu, puolimu ar bėgimu? O gal aš klusniai peršoku į jo/jos „dėžutę“?

Ar man su šiuo partneriu bent kartą teko patirti mūsų mąstymo modą, kuri yra kažkas daug daugiau, nei mano ar jo/jos mąstymas?

Ar aš pagalvojau kokio mąstymo iš mūsų abiejų reikalauja bendra veikla ir kaip bendromis jėgomis mes galime efektyviausiai tokį mąstymą realizuoti? Ar šiuo pagalvojimu aš pasidalinau su savo kolega?

Jei manai, kad verta apie tai pagalvoti, tai nelauk. Herrmanno metodologija tau pasiūlys priemonę - „HBDI® poros profilį“, kuri padės:

  • Įvertinti mąstymo stilių dermę įprastinėse ir streso situacijose;
  • Apčiuopti ir pasverti bendrus poros mąstymo išteklius;
  • Rasti mąstymo sinchronizacijos galimybes skirtingose situacijose;
  • Kartu reflektuoti jungiančias ir skiriančias mąstymo nuostatas, mąstymo bruožų dermę ir prieštarą;
  • Konstruktyviai išnaudoti mąstymo panašumus ir skirtumus.


PAŽINK, PANAUDOK IR PRAPLĖSK KOLEGŲ POROS MĄSTYMĄ!

Komentarų nėra: