2014 m. gegužės 13 d., antradienis

Startuoja mano Interneto puslapis



Vakar paleidau į gyvenimą savo individualios veiklos Interneto puslapį.

Dabar turiu dvi kojas ir galiu eiti.

Šis tinklaraštis išliks, vystysis ir transformuosis:

  • Jis bus kaip mano viešos refleksijos erdvė, su galimybe peraugti į dvipusę komunikaciją.
  • Jis taip pat gali pasitarnauti tiems, kuriems dėl skirtingų priežasčių rūpi pažvelgti į mano minties lauko dinamiką.
  • Taip pat jį naudosiu pakeliui judančių palaikymui „viešos konsultacijos“ forma. Kai netyčia pavyksta apčiuopti klausimą, problemą ar kitaip įvardytą paramos poreikį, tai natūraliai pradedu apie tai daugiau galvoti ir rašyti. Kartais netyčia mintys pasiekia adresatą.

Aš tai matau kaip visai neformalią pasidalinimo erdvę. Tai santykiai be įsipareigojimų.

Interneto puslapis turi būti tam atsvara. Jis ne apie tai, ką aš šiuo metu galvoju, jis apie tai, ką aš darau ir ruošiuosi daryti. Tikiuosi, kad puslapis taip pat augs ir plėsis kaip ir mano veikla. Puslapiui šiuo metu numatau informacinę funkciją:

  • Dėl ko, ką ir kaip aš darau?
  • Su kokiomis tikslinėmis grupėmis aš dirbu ir kokias paslaugas joms siūlau?
  • Šiame puslapyje ir (auditorija.lt) portale rasite skirtingas mokymų programas ar jų paketus.

Čia jau verslas, profesinė veikla - santykiai su įsipareigojimu. Aš kviečiu partnerius atsakingai jungtis į bendrą veiklą, o esamus ir būsimus klientus aktyviai reikšti savo pageidavimus.

Dabar man lyg ir trūksta tik trečios grandies - gyvo forumo, kuriame susitiktų mąstymo vagą ariantys kolegos. Prieš metus su de Bono mąstymo metodikos entuziastų grupe kalbėjome apie dBT bendruomenei skirtą portalą, bet reikalas, kol kas nepajudėjo. Gal dar ne laikas? O gal tai tik trečia koja?

Komentarų nėra: